Επεξήγηση του παιχνιδιού του χαμένου θησαυρού από την διοργανώτρια αυτου κ. Μπατσουλη Βασιλική και τους συμμετέχοντες καθηγητές.

Σχολικός περίπατος με «Κυνήγι Θησαυρού» πραγματοποιήθηκε στις 7 Μαρτίου 2024 στην περιοχή του Φάρου Σπετσών. Τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες (πράσινη ομάδα, κόκκινη, μπλε) συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό σε ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι με κρυμμένους γρίφους, το οποίο εμπνεύστηκε και επιμελήθηκε η φιλόλογος ειδικής αγωγής κα Μπατσούλη Βασιλική με τη συνδρομή στο οργανωτικό μέρος της φιλολόγου κας Μπουρντά. Το παιχνίδι απαιτούσε την τοποθέτηση 72 καρτών  (24 για κάθε ομάδα) κατά μήκος όλης της περιοχής του φάρου, από το χώρο της εκκλησίας έως την άκρη της χερσονήσου. Ως εκ τούτου, έγινε μία συντονισμένη προσπάθεια, με εξαιρετικό ζήλο, υπευθυνότητα, και διάνυση πολλών χιλιομέτρων, ένεκα της πολυπλοκότητας και της διασποράς των καρτών σε ένα αδιάκοπο ακτινοκεντρικό «μπρος – πίσω» αναζήτησης των περιγραφόμενων σημείων για δυόμισι περίπου ώρες πριν την έναρξη του παιχνιδιού από τις συναδέλφους εκπαιδευτικούς Στεργίου Ερμιόνη, Μεθυμάκη Αμαλία, Κρινή Μαρία και Μπατσούλη Βασιλική. Στις ομάδες μοιράστηκαν βραχιολάκια πράσινα, κόκκινα και μπλε από την εκπαιδευτικό κυρία Κρινή Μαρία,  ενώ με τους μαθητές των ομάδων έπαιξαν: για την πράσινη ομάδα ο κύριος Πελέκης, ο κύριος Πνευματικός και η κυρία Μπατσούλη, για την κόκκινη ομάδα η κυρία Στεργίου, η κυρία Κρινή και ο κύριος Παπαγεωργόπουλος, ενώ για την μπλε ομάδα η κυρία Μπουρντά, η κυρία Κόλεβα και η κυρία Μεθυμάκη. Οι καθηγητές εκτός από τον ενθουσιασμό που μοιράστηκαν με τα παιδιά, είχαν και καθοδηγητικό και κατευθυντικό ρόλο. Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί κυρία Μάρκου και κυρία Διαμάντη είχαν την εποπτεία των υπόλοιπων μαθητών. Το ευρηματικό «κυνήγι του θησαυρού» περιελάμβανε παιχνίδι, πολύ περπάτημα και εξερεύνηση σε ένα όμορφο φυσικό περιβάλλον, την ίδια στιγμή που τα παιδιά εντρυφούσαν σε ποικίλες γνώσεις φιλολογίας, μαθηματικών, ξένων γλωσσών, λαογραφίας και τοπικής ιστορίας. Για παράδειγμα σε ένα σημείο της διαδρομής ήταν εντέχνως κρυμμένος ο γρίφος

«Από άλλη χώρα η προέλευσή μου,

μα στην απελευθέρωση της δικής σου σημαντική η συμβολή μου.

Τίτλο ευγενείας φέρει το όνομά μου.

Με τέτοια ανδρεία «φλώρο» δεν θα με πεις,

ακόμη κι αν αντιστρέψεις τα γράμματά μου»

από τον οποίο οι μαθητές ευφυώς οδηγήθηκαν στο συμπέρασμα ότι έπρεπε να ψάξουν για το επόμενο κλειδί στην αναζήτηση του θησαυρού στο άγαλμα του κόμη Αλεξέι Ορλώφ, να μάθουν για τη συνεισφορά αυτού του ιστορικού προσώπου στην ιστορία των Σπετσών και της Ελλάδας και από εκεί στη συνέχεια να ανακαλύψουν και τα υπόλοιπα σημεία-κλειδιά της διαδρομής, προκειμένου να ολοκληρώσουν με επιτυχία την αποστολή τους. Νικητές αναδείχθηκαν οι μαθητές της μπλε ομάδας με έπαθλο διάφορα γλυκίσματα και μία μινιατούρα μοτοσυκλέτας ως εύρημα στην, από τους μαθητές διεκδίκηση ενός μεγάλου επάθλου, ενώ και στις άλλες ομάδες δόθηκαν αντίστοιχες γλυκές γεύσεις.